Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

zondag 9 november 2014

In goed gezwelschap. [Dutch]

Eindelijk op tijd bij de tandarts op vrijdag, voor een voorbereidende ingreep in mijn kaak. Pech, het toestel om de ingreep te doen was stuk. Afspraken verplaatst naar 14 en 25 november, ik hoop dat ik die dag alsnog bij de tandarts geraak want er doet zich ook nog een betoging voor in Antwerpen, dus ik weet niet in hoeverre dit voor chaos in de straten van Antwerpen zal zorgen. De kaakchirurg gaf me hoogstens 6 maanden de tijd om het goedaardig gezwel uit mijn kaak te laten verwijderen. Zoniet kan het tij ook keren, in dat geval laat ik - in navolging van Herman J. Claeys - op mijn grafzerk schrijven : 'Hier rust Kristof P.C. Van Hooymissen, in goed gezwelschap'. Humor in tijden van verandering en stress kan al wel eens voor verlichting zorgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten