Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

zaterdag 5 september 2015

Wat er ook gebeurt

Ik zal me nooit conformeren aan kwaad of onrecht.
Ik weet dat ik zal overleven
Ik vind het dagelijks een compliment gek of anders te zijn
En gezonde mensen zien flippen omdat ik de waarheid spreek
Onze overheid en mensen in de omgeving verplichten ons pillen te slikken.
Ik doe dat om van hun gezaag af te zijn,
maar ik blijf waarheid spreken
Dus die pillen helpen niet,
Ah nee ik was nooit zot
Ik wist gewoon een beetje meer dan ze dachten
En nog steeds denk ik This is me and this is the only me there is
Ik stop nooit, al knallen ze mij dadelijk af,
de kogel spuw ik wel uit
Dit gezegd zijnde ga ik nog wat positieve energie naar de vluchtelingen sturen
David Icke lijkt me nog één van de weinige normale mensen op de aarde.
Ik voeg me bij zijn troepen,
Maar al lang eigenlijk.
Eindelijk iemand die zijn mond opendoet,
Zo moesten er meer zijn.
En die ijstijd, als hij komt overleven we hem wel
Dus geen paniek over de opwarming van de aarde,
Zie het als subliminals,
De Zon wordt warmer,
De Vijfde Zon zoals de Maya's het stelden
We zijn bewustzijn en vormen een geheel
Terwijl we individuen blijven
Dit gezegd zijnde blijf ik mezelf,
Hoe zot ze mij ook vinden
Altijd meer complimenten
Mijn eigen Lof der Zotheid
Tenminste iemand die de Waarheid zegt,
Met weinig woorden
Naar Sint-Ermasmus zijn ziekenhuizen genoemd,
Niet te vergeten
Zo ook Sint-Vincentius
Don't worry

Ready for freedom folks, I am already Ickonicly Free
Can't knock US down

Geen opmerkingen:

Een reactie posten