Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

zondag 29 juni 2014

Kristien De Winter presenteert haar boek 'De wondere wereld van Florian'.



In een klein bergdorpje in Zwitserland ontmoet de dertienjarige Florian een bijzondere man. Hij heet Joseph, spreekt met een Engels accent en beweert berggids te zijn. Wanneer de gids zijn stafkaarten uitpakt, ziet Florian op deze kaarten geen wegen staan, maar zeven vragen:

Wie ben ik? Wat wil ik? Wat kan ik? Hoe doe ik het? Hoe stel ik mijn grenzen? Waarvoor doe ik het? Kun jij het ook? De wondere wereld van Florian gidst je door verschillende werelden, waarin zombies krijger worden, Dr. Jekyll en Mr. Hyde geen hersenspinsels zijn en je berichtjes kunt sturen naar dewensenvervuller@hetuniversum.com. De stafkaarten leiden tot meer inzicht in je grijze massa, in je lijf en in je hormonen. Bovendien krijg je tips om het zen-gehalte in je leven te verhogen. Dit alles doorspekt met de speciale humor van Joseph.

De wondere wereld van Florian is een uniek boek voor tieners van 12 tot 99 jaar. De praktische voorbeelden uit de leefwereld van tieners zorgen voor een duidelijk houvast voor tieners in deze soms verwarrende, maar uiterst boeiende periode. Ook volwassenen laten zich graag verbazen door de verfrissende en verrijkende adviezen van de berggids.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten