Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

zaterdag 31 oktober 2015

"Je kunt pas gelukkig zijn als je je ideale zelfbeeld aan diggelen slaat" .


De tien waarheden van Wouter Deprez
Wouter Deprez (40)- cabaretier, luis in de pels van Joke Schauvliege en vader van Joshua (7) en Otis (4) - besliste pas op zijn dertigste dat hij niet langer als een heilige door het leven wilde gaan. 'Het choqueerde me dat ik blijkbaar iemand anders was dan ik al die jaren had gepretendeerd te zijn.

Het huis van Wouter Deprez ligt er rommelig bij. T-shirts weigeren zich terug te trekken in hun kleerkast, ontbijtkommen duwen halflege bekers melk net niet van de keukentafel. "Mijn vriendin is op reis", zegt hij. "Dan gedraag ik me binnen de kortste keren weer als een vrijgezel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten