Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

vrijdag 13 november 2015

De taak waarvoor wij ons gesteld zien.

Zullen wij tot het einde uitvoeren, we go all the Way.

Ik wens mijn respect te betuigen voor mevrouw Blavatsky en Kolonel Olcott en voor die andere zo verguisde vrouwen in mijn omgeving en /of vriendenkring. Ik tracht de dwalingen van de Katholieke Kerk bij te sturen, zoveel ik kan. Denken jullie nu echt dat de Adepten, en de Meesters van Wijsheid niet bestaan? Ik verzoek iedereen die dit leest hun meningen te herzien. Wij zijn hier om HEEL de mensheid te bevrijden, niet slechts een enkeling. Laat dat duidelijk zijn.

Ik ben geen voorstander van verdovende middelen - het enige waar ik mij nu voor gesteld zie is het op termijn stoppen met roken van nicotine. Ik respecteer ten allen tijde de vrije wil. Een glasje wijn moet kunnen, en wordt binnen de levensboom ook toegepast. De Kerk kent zijn miswijn. Misschien moeten we deze gebruiken eens nader onderzoeken in het licht van de Kabbalah. Ik vermijd momenteel ten stelligste alle verdovende middelen, alsook gegiste dranken.

PS Mijn oorzakelijk lichaam is radioactief geworden. Mediterend over het belang van de negen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten