Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

dinsdag 10 november 2015

Mijn wens.

Ik wil alle leugenaars uit mijn omgeving. Ik weet dat ze ooit ontmaskerd worden. Ik weet dat er mij veel leugens zijn verteld. Ik heb niks tegen homoseksuelen, maar wel als het pedofielen zijn. Ik weet soms niet meer wie de Waarheid spreekt, maar ik weet dat ze op een dag allemaal ontmaskerd worden. Ik heb mijn twijfels nog steeds bij Vincent Daelemans. Maar ik hou vol in vertrouwen en de wetenschap dat ze ooit allemaal ontmaskerd worden. Men tracht mij dingen wijs te maken soms, en ik geef toe dat ik vaak de naïviteit zelf wel, maar ik ben geen valse beschuldiger, ik weet dat de waarheid er ooit komt, zelfs in een omgeving met veel leugenaars en mensen die de Waarheid niet aankunnen. Laten we hopen dat de goede krachten in de Europese Unie onderzoek blijven doen en hun software goed gebruiken om ze op een dag ALLEMAAL te ontmaskeren. Het probleem bij de oorzaak aanpakken, en deze misdaden ooit voorgoed blootleggen en stoppen.

Lees hier : http://www.davidicke.com/headlines/poor-dutch-ambassador/

Vincent Daelemans? Albert van Saxen-Coburg en Gotha?
Mijn grootmoeder was een Gosselin, komt zelf van Gotha - als je stamboom onderzoekt. Dat neemt niet weg dat ik mijn strijd niet stop en - met God aan onze kant - Judgement Day ooit komt voor al die rotzakken die liegen, bedriegen en onschuldige mensen en/of kinderen kwaad doen. De leugenaars worden ook ontmaskerd. Jullie kunnen tijdelijk op de vlucht slaan, maar de dag komt eraan dat jullie ALLEMAAL gestopt worden en ontmaskerd. Het is maar dat jullie het weten. Hetzelfde geldt voor verkrachters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten