Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

maandag 30 november 2015

Bezigheden.

Na een bezoek aan het optreden van Madonna Veronica gaan mijn bezigheden hier rustig verder. Vandaag heb ik besloten de aanval tegen een zeer verslavende drug in te zetten, namelijk nicotine. Mijn huisarts gaf me hiervoor CHAMPIX om de ontwenning te ondersteunen. Er is veel te doen rond de opwarming van de aarde, ik beperk me tot de reductie van mijn persoonlijke uitstoot van C02. Sommige wetenschappers beweren dat de aarde net afkoelt en dat we mogelijk naar een ijstijd evolueren. Op alternatieve media valt hierover veel te lezen van voor-en tegenstanders. Wat wél duidelijk is, is dat we een derde industriële revolutie meemaken, waarvan ik een heel interessante website vond van Jeremy Rifkin : www.thethirdindustrialrevolution.com - Tegenstanders van de groene hype gaan er prat op dat er fel overdreven wordt wat de opwarming van de aarde betreft. De meeting in Parijs heet ook COP21 en heeft dus blijkbaar meer met beveiliging, politie en terrorisme te maken dan met de opwarming van de aarde. Hier valt toch eens deftig over na te denken. David Icke heeft er zijn eigen visie op, die ik niet zomaar overboord wil gooien. Een doordenker. Tenslotte lees ik nog over de mensenrechtenverdragen, het Grondwettelijk, het Burgerlijk en het Europees Recht, en het oorlogsrecht. We blijven positief, overal beschermengelen en Meesters non-stop actief ter bescherming van de mensheid en de aarde. Ondertussen moet ik nog steeds psychiatrische rotzooi slikken, voor MK-Ultra ben ik immuun geworden, ik kan enkel nog deze website ter ernstige studie aanraden : http://www.highexistence.com/rethinking-mental-illness-are-we-drugging-our-prophets-and-healers/ - Beest Obama is aangekomen in Parijs, hij mag mijn ***** kussen.  Hitler, Napoleon, Obama, veel verschil is er niet tussen dat onheilig drietal, tot zover mijn bescheiden mening in deze eindtijd. Ik ben van geen van de drie fan, wat anderen doen moeten zij weten. Zijn gepantserde wagen 'The Beast' heeft alvast zijn naam niet gestolen. Er mankeren nog drie zessen op zijn voorhoofd en auto van dat stuk onbenul. Zijn wereldorde is niet de mijne en zal het nooit zijn. Tegen de Verenigde Staten heb ik niks, alleen moeten ze terug naar de wijsheid van hun stichters en terug een natie onder G-d worden. Met Koning Filip heb ik verder hoegenaamd geen problemen, hij blijft moedig in deze woelige tijden. Respect.

Hartelijk,

Kristo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten