Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

vrijdag 11 december 2015

Ze wisten van mijn komst - aka Avataritis Démedicalis (Dutch Poetry)

Zelfs de wereldorde wist dat ik op komst was,
Al had Alice het zelf in de konijnenpijp ontdekt
Sterven doen we nooit,
Ons ganse team,
Van miljoenen zielen,
Overal ter wereld
Alvorens men weet dat metempsychose,
afgekort psychose,
spirituele inwijding betreft.
Alvorens men stopt met het toedienen
Van vaccinaties aan de mensen
Autisme gaat zo de wereld uit
Alvorens alle Rockefellers en Rothschilds
smekend op hun knieën zijn gegaan voor God
Ze smekend hun fortuinen uitdelen
Want ze wisten van mijn komst
Alvorens de Verenigde Naties in goede handen zijn
De corruptie tot het verleden behoort
De Magdalena de grootste mijter krijgt
En alle demonen met karkassen op het kerkhof liggen te rotten
Want ze wisten van mijn komst
De wereldorde heeft mij voor een stuk gemaakt
Het werk van Alice werd uit de context gerukt
Veranderd voor de poen
Nu ben ik NWO's zorgenkind
Om de boel van binnenuit te veranderen
Power to the people, Hermes,
U zegt dat goed
Dat is de toekomst,
niet één of andere hitler of mao.
Wie gaat mij nog tegenhouden?
Niemand meer!
Want ze wisten van mijn komst
Avataritis Démedicalis
Tot alle verlakkerij vernietigd is
Holy Mahdi
Gaat verder dan honden en katten
Zelfs Duitse verzetshelden incluis
Want ze wisten van mijn komst
Doe iets aan jullie wandaden
Of ik blijf jullie grootste nachtmerrie!
Volgebak ertegenaan.
Goliath zal vallen
Amen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten