Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

donderdag 12 mei 2016

Waarheid geen leugens - If you want to be great, you must be willing to be hated, mocked and misunderstood. #disclosure

Het systeem probeert me bang en gek te draaien, zei een wijze beschermengel. Gisteren kom ik thuis na een wandeling, ligt er plots een mastercard die aan Mary Destuyver toebehoort, verstuurd aan haar vorig adres. Hoe die daar terecht komt, geen idee. Ik ben ze in haar brievenbus gaan steken. Wat aan een ander toebehoort, hoort niet aan mij toe. Wel vreemd dat die kaart daar plots vanuit het niets ligt, terwijl men net dacht dat ik Mary haar kaart gestolen had, wat niet zo is. Men tracht het spel van verdeel-en-heers zo door te drukken, maar ik trap niet in die val. Ik ben een eerlijk, oprecht persoon. Dat we moesten lijden, wisten we al, zei Michael K. vroeger al, deze beproevingen gaan wel heel ver. De boze blikken op straat van mensen die amper weten wat er gaande is neem ik erbij. Madonna, neem niks persoonlijk, ik kan me voorstellen dat je soms verward reageert op mijn reacties, maar de beproevingen die men mij oplegt zijn niet te beschrijven met woorden. Het lastige is dat men zulke dingen in mijn woning altijd doet als niemand het ziet, maar G-d ziet alles. Slechte complotten zijn altijd een valstrik voor diegene die ze in scène zet, en gelukkig. Ik had nog een gesprek met de poetsvrouw, ene Moslima. Ze was een beetje ontgoocheld dat ik nog geen degelijke vertaling van de Koran ben gaan kopen, wat ik begrijp, maar gezien de constante aanvallen die ik te verduren kreeg loopt alles voortdurend vertraging op. Ik hou Sri Aurobindo indachtig die zei dat aanvallen altijd gebeuren als men vorderingen maakt op het spirituele pad. Ik hou in het achterhoofd de wijsheid van hoe belachelijk een film als 'A beautiful mind' is, die de waarheid zo verdraaide in functie van de leugen en Big Pharma, die dingen gebeuren dus echt, het feit dat er dingen verplaatst worden in woningen als niemand het ziet om de illusie te wekken dat de persoon die daarvan het target is niet goed bij zijn hoofd zou zijn - het wordt bewust gedaan om mensen te doen twijfelen aan hun verstand, maar daar trappen wij niet in. We Are Awake and Know What You are Doing! Als Mary destuyver eerlijk is geeft ze dit ook toe, want ze heeft gelijkaardige dingen meegemaakt. Ik heb getuigen van dergelijke zaken en het is geen folie à deux.

Mijn kaartje met afspraak met michael is ook onvindbaar, ik overleef zonder (verborgen) agenda en onderga de beproevingen en martelingen dapper. Dat onwetende mensen mij boos aankijken op straat raakt mij totaal niet. Als ze een dag willen ruilen mogen ze, maar dan moeten ze het lijden erbij nemen. Geen lusten zonder lasten.

Overigens is me voorspeld dat ik vanaf mijn 36 met mijn muziek naar buiten zo komen, en dat ik ooit zelfs vermogend zou worden. Mijn toekomst ziet er goed uit, maar de aanvallen, de beproevingen, de jaloezie die ik al heb ervaringen, er zijn geen woorden voor. Ik ben geen ja-knikker. Ik verzet me voortdurend en neem geen blad voor de mond. De huichelaars en de leugenaars vallen ooit wel door de mand. En geloof mij, ik maak soms een fout onder extreme druk, maar ik ben een eerlijk, goed en oprecht persoon die keer op keer gelijkmoedig en dapper de aanval ten goede terug inzet. Wat andere daarover denken raakt me hoegenaamd niet, ik ben hier enkel maar om te verkondigen wat er allemaal gebeurt zodat mensen zich een beeld kunnen vormen en een beetje kunnen volgen.


Zoals ik tegen de poetsvrouw zei : ik vergeef iedereen die me onnodig doet lijden, maar ik vergeet niks. Ik ben niet het type dat zich laat doen en zal dat nooit zijn. Dat sommigen mij haten neem ik erbij. If you want to be great, you must be willing to be hated, mocked and misunderstood.

Blessing to team humanity. All those who fight for what is right and understand what we are going through.

Madonna, no hard feelings. Be safe. Same for all the others Lady's with an attitude :-)


We won't give up.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten