Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

donderdag 19 mei 2016

Kraantjeswater zit vol rotzooi en toxische stoffen.

Ik drink nog geen dag kraantjeswater en ik heb overal uitslag en vochtophoping in mijn gezicht. Is het het kankerverwekkende glysofaat, wat o.a. verantwoordelijk is voor borstkanker, of andere rotzooi ik weet ik het niet. Elke politicus die banden heeft met Monsanto en die medeplichtig is aan het vergiftigen van zijn eigen bevolking wens ik hetzelfde toe. Ze verdienen het niet gezond te zijn. De Wereldgezondheidsorganisatie heeft mensen in hun panel zitten met links naar Monsanto. Ook die organisatie is corrupt en zou moeten worden vervangen door een bonafide, eerlijke, integere, waarheidsgetrouwe, plichtbewuste en ethische organisatie. De Wereldgezondheidsorganisatie is een zaak van de Verenigde Naties, en daar kan je weinig goeds van verwachten. Ik heb voor hen gewerkt, dus ik weet het van binnenin. Alle politici die handjes geschud hebben met Monsanto mogen door de grond zinken van schaamte. Ze zijn hun job onwaardig en mogen van mij - nu de disclosure toch bezig is - allemaal ontmaskerd worden en berecht voor hun wandaden. Een bevolking vergiftigen voor de poen en ziek maken, dat doe je niet. Dan verdien je hetzelfde. Ook wat schuldig verzuim betreft. Dat het bedrijf van Monsanto in Antwerpen nog niet vernield is en verboden, begrijp toch geen normaal mens.  Van mij mogen ze DAAR gerust de boel gaan vernielen. Zo'n gevaarlijke onderneming die van de aardbol zou moeten verdwijnen, voorgoed!

Bij deze schakel ik op op water dat niet uit de kraan komt, in een een normale wereld hebben mensen toegang tot zuiver drinkwater. Blijkbaar is dat mensenrecht zelfs nog niet verzekerd in deze zieke wereld. Begrijpen wie begrijpen kan.

in Waarheid, Eerlijkheid, Eer en Geweten,

kristo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten