Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

maandag 23 mei 2016

Be happy, honest and free. Happy Birthday Michael Vandebril! (Dutch tekst)

Vandaag ging ik mijn weekgeld ophalen. Ik keek even in de boekenkas na een vriendelijk woord gewisseld te hebben met een toffe man van buitenlandse afkomst die moedig aan het fietsen was op de hometrainer. Ik zag een boek staan van de zekere David 'Dief van het Licht' wat mijn aandacht opeiste. Daarnaast stond het boek 'Veronica besluit te sterven' van Paulo Coelho. Het deed me even wanhopen. Ik wens dat de Veronica's van de wereld  vooral besluiten te blijven leven.

Ik las nog even de voorschriften uit de Veda's voor zelfrealisatie :

1 ) Geen vlees, vis of eieren2) Geen verdovende middelen3) Geen ongereguleerde sex4 ) Geen kansspelen of niet gokken

Ik ging mijn vegetarische broodjes eten met een fruitsapje erbij en vroeg om er geen eieren bij te doen. Sinds kort heb ik ook eieren uit mijn dieet geschrapt. Van vegetarisme naar veganisme. Alleen melk gebruik ik nog wel. Madonna rookt geen sigaretten. Ik geraak er niet vanaf. Net zoals ik nog koffie en thee drink soms. Drugs zijn voor mij verleden tijd. Michael Keuppens zei me wel dat melk goed helpt om te ontgiften. Roy Michael Martina is dan weer kritisch voor de zuivelindustrie. Over Michael gesproken. Michael Vandebril wordt 44 jaar vandaag. Ik wens hem een lang, gelukkig en gezond leven toe. Opdat hij minstens de 100 mag halen. Leuke mens is dat. Gelukkige verjaardag, Michael!

Sex, het is belangrijk in een relatie, maar ik doe het enkel met een vaste partner en nooit buiten een relatie om. Ik heb nog NOOIT een partner bedrogen en ben nog nooit vreemd gegaan in mijn leven en dat wil ik zo houden. Hondstrouw ben ik en blijf ik. Lust blijft een vijand op het spirituele pad en men moet zeker niet zijn sexuele lusten blind volgen. Dat is dwaas. Het verhindert spirituele groei. Dat betekent niet dat de liefde bedrijven met je vriendin een zonde zou zijn. Zolang het in vrijheid en liefde gebeurt is er niks aan de hand.
Kansspelen. Ik kocht wel eens een win for life en speelde vroeger wel eens met de lotto, maar ook dat laat ik achterwege, die krasbiljetten bedoel ik. Ik blijf me dagelijks verdiepen in de Veda's. Het vormt mijn leven.

Ik ben heel blij dat de overheid een campagne opstart om jongeren bewust te maken dat roken van sigaretten of sigaren schadelijk is en dat je er beter niet mee begint. Eens begonnen is er vanaf geraken heel moeilijk. Het moeilijkste van alle verslavingen. Madonna rookt niet zei ze in een interview. Ze is een voorbeeld op dat gebied. Begin beter nooit met roken als je kan. Dat is ook mijn boodschap aan de jeugd.

Rusland. Ik blijf erbij dat Edgar Cayce gelijk heeft dat Rusland de HOOP is voor de wereld. David Icke volgt Rusland ook op de voet. Voor meer info kijk op www.davidicke.com

Ik las nog over Ravana, dat hyperdemonisch wezen dat een trap wou bouwen naar de hemelse planeten. Een beetje zoals bij de Toren van Babel. Ik ben tegenstander van beide praktijken en hoop dat ze gestopt kunnen worden en verhinderd door G*d en zijn Avataren. Dat is mijn vurigste wens.

Ik ben aan een nieuw nummer begonnen met de titel Mary Magdalene. De eerste akkoorden zijn klaar en de basistekst, nu het nog uitwerken in de toekomst.

Tenslotte hoop ik dus dat Sint Veronika besluit te leven. Ondanks alles.

Mercury retrograde is voorbij. De communicatie tussen mensen zal terug wat beter verlopen, zonder al de misverstanden en de ruzies. We hebben het overleefd. Proficiat aan onszelf mensen :-)

Proficiat aan al diegene die een hommage brachten aan Prince, waaronder Madonna.
Dank jullie. Ik kende zijn muziek pas na zijn overlijden, maar Madonna kende hem als schrijfpartner en meer. Dank jullie allemaal daarginds! Ik play-backte wel 'Purple Rain' toen ik vijf jaar oud was. Dat herinner ik me nog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten