Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

maandag 11 augustus 2014

Geschiedenis achter de geschiedenis

Ik heb nog wat notities kunnen nemen. Ik onderzoek de verborgen geschiedenis van ons alles die niet zomaar in de geschiedenisboeken komt. Ik post hier links en rechts dingen die ik tegenkom, niet dat dat allemaal per definities mijn meningen zijn. Ik blijf oefenen om nooit afgunstig te zijn, iedereen te respecteren, rijk, arm, dik, dun, politieke partij speelt geen rol voor mij, want ik leer het meeste van anderen. Boeiende reis is dit, en ik tracht notities te nemen in mijn dagboek. Wel zie ik ons - vergeef me het pessimisme - regelrecht oorlogen in slaan dus ik ben alert. Bang ben ik niet, maar bezorgd, want ik zie niet graag mensen sneuvelen wereldwijd. België moet zijn voortrekkersrol als vreedzaam land maar blijven volhouden, we hebben altijd gekund en we zijn dappere Galliërs, dus laten we het goeie voorbeeld blijven geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten