Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

woensdag 10 april 2019

Slapeloze nacht. (Dutch)

De verkiezingen in Israel hielden me wakker vannacht. Ik had echt gehoopt op een verzoening met de Palestijnen, misschien komt die er nog, wie weet. Maar .... er is democratisch gekozen dus moeten we ons neerleggen bij het resultaat. Verder heb ik (wetenschappelijk) onderzoek gedaan naar kundalini om mijn beste vriendin een handje te helpen. En tot slot vernam ik dat de Dalai Lama in het ziekenhuis ligt, dus heb ik maar een healingsmeditatie gedaan met de aartsengel Rafael. Ik ben een softie .... ik kan niemand zien lijden.
Anyway .... Ik wens alle lezers het allerbeste, vandaag wordt er weer aan wielrennen gedaan in de stad, en er wordt gepoetst bij mij rond de middag. Vreugdevol hou ik vol, in meditatie, studie en dienst aan de mensheid. En heel veel beterschap voor de Dalai Lama én een goede reis naar het hiernamaals gewenst aan Paul Severs. Jammer dat Hij het niet gehaald heeft. Echt jammer.

Dikke knuffels,


Kristof Gabriel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten