Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

dinsdag 23 april 2019

Irina Tweedie, Hadewijch, Theresa van Avila, Hildegard von Bingen. (Dutch)

Ik las vandaag het boek van Irina Tweedie : The Chasm of Fire, A womans experience of Liberation through the teachings of a Sufi Master. Verder is er een boek op komst met de visioenen van de mystica Hadewijch, een vergeten Begijn die eigenlijk heilig was maar nooit zo officieel door de Kerk is verklaard. Verder luisterde ik naar de muziek van Hildegard von Bingen, las haar biografie, en bestudeerde Theresa van Avila en Johannes van het Kruis. Ik wacht verder op nieuwe literatuur om mijn werk op vrijwillige basis te kunnen verderzetten. De manuscripten over de wijsheid van Tibet en The Kundalini Clinic heb ik gebundeld tot één boek en er een ISBN-nummer voor aangevraagd. Bezig blijven is de boodschap.

Veel liefs,


Kristof Gabriel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten