Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

zaterdag 3 januari 2015

Oproep van Nikkie van Lierop [Neem contact op als u een oplossing voor haar weet] [Dutch]

Ik wil al een hele tijd op bezinning en zoek op het internet naar kloosters en abdijen waar ik tien dagen heen zou kunnen. Ze zijn er wel degelijk, maar de meesten vragen 40 euro per dag. Dat moet beter kunnen, denk ik dan. Ja, er zijn de gratis tiendaagse Vipassana meditaties, maar dat is echt niets voor mij. Maar het is nodig, dat even weg zijn, dat is duidelijk. Weg van internet, politiek-en-koetjes/kalfjes-getater. Gewoon helemaal alleen zijn met enkel wat boeken en mijn laptop om te schrijven. Heel misschien zelfs wat muziek voor mijn ziel. Daar zit ik dus al een tijd mee. Toen een dokter me laatst dan ook nog eens vertelde dat ik stemknobbeltjes aan het kweken ben en dat een van de enige remedies zwijgen is, ja, toen wist ik het wel zeker. Weg van stad, weg van alles. Daarom, lieve vrienden, mijn volgende vraag: kent u iemand die een house-sitster zoekt voor tien dagen? Niet in een stad, want dat leidt af. Internetverbinding ook liever niet, om dezelfde reden. Veel comfort heb ik niet nodig: als ik me maar kan verwarmen, wassen, koken. Een bakker en groentenwinkel (of boerderij) in de buurt zullen volstaan. Ik kom goed overeen met huisdieren, zolang ik er niet tegen moet praten want dat zou mijn doel voorbij schieten, niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten