Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

zondag 2 juni 2019

Trap niet in de val van volksmenners en demagogen. (Dutch)

De verkiezingen vielen tegen, en ze vielen mee. Ik ben blij dat Michael Freilich verkozen is geraakt, en ik stemde op iemand met een donkere huidskleur, alsook op enkele mensen die ik wel leuk vond, maar niet op de extremen. Dit in het algemeen belang van de mensen (niet het Vlaams Belang dus), want daar is niemand een stap mee vooruit. Dit gezegd zijnde zal ik me blijven verzetten tegen elke vorm van racisme en discriminatie. Het komt hier een beetje aan op de geestelijke belangen die versterkt kunnen worden, zonder te sterk de nadruk te leggen op ras, volk en land, want dat doen de duistere krachten, volgens Steiner. Een tendens naar racisme en extreem-rechts is een evolutie die schadelijk is voor ons allemaal. Dit betekent niet dat je niet fier mag zijn op je land.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten