Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

vrijdag 1 november 2013

Films, recht en mijn liefje.

Ik heb genoten van "Het vonnis" van Jan Verheyen, de film over de procedurefouten. Sterke prent, ik heb ervan genoten. Verder keken Marlies en ik nog naar de Herman Brood docu "Rock 'n roll junkie" en zag ik eindelijk de verfilming van "De helaasheid der dingen", naar een boek van Dimitri Verhulst. Ik zie Marlies doodgraag en we zijn zalig samen. Voor school tracht ik regelmatig te herhalen. De cursus sociaal recht valt me zwaar, het is een hele brok theorie die te verteren valt. Strafrecht is heel boeiend, en verzekeringsrecht valt wel mee. Ik bekijk het stap voor stap maar droom er wel van te kunnen doorstuderen voor een master in de rechten. Dat is toekomstmuziek. Nu eerst maar de bachelor rechtspraktijk halen en dan doorstromen naar de universiteit. Ik doe het allemaal graag, ik leef graag en geniet van onze relatie. Dat is het voornaamste. En nu kruip ik dicht tegen Marlies aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten