Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

woensdag 27 april 2022

Bezigheden (Dutch)

Terwijl één van mijn beste vrienden een moeilijke periode doormaakt tracht ik mijn leven op de rails te houden. Ik tracht zoveel als ik kan de online sessies met Dr Gabriel Cousens mee te doen, en ben terug in zijn boek aan het lezen over het genezen van diabetes. Ik zit al enige dagen op een dieet van fruit en neem veel magnesium en kurkuma, aangevuld met Gember-thee. Ik eet ook regelmatig rijst. Nu de derde dag zijnde, voel ik me al een pak beter. Ik rook nog, maar ga stilaan naar het derde jaar als clean persoon. Mijn ruige rock 'n roll leven van vroeger is wat tot bedaren gekomen en ik vind mijn draai erin stilaan. Ik bestudeer ondertussen nog wat technische weetjes over hoe te werken met een Behringer drumcomputer bijvoorbeeld, en plan volgende maand terug een song uit te brengen op Spotify, dit keer deftig opgenomen met de TASCAM-recorder. Ook broedt er terug een boek in mijn hoofd en hart. De songs van tien jaar geleden met Street Soul herrijzen als een fenix uit zijn as. Wereldwijd is Street Soul van Charles Jarvis (en enkele nummers van mezelf) een kleine 1000 keer gedraaid geweest wereldwijd op internetradio, dus dat gaat goed, van de Verenigde Staten, tot Israel en Rusland. Wat muziek betreft is het zeker vrede. Ik heb nog het supplement Resveratrol besteld als anti-diabetisch supplement. Zoals Dr Cousens het wijselijk zegt: met een verandering van de levensstijl, worden de genen die verantwoordelijk zijn voor diabetes, kanker en obesitas gewoon niet geactiveerd, dus ik volg dit pad. Ook heb ik een steeds toenemende interesse in Ayurveda. Ik wil er mij in de toekomst op toeleggen om mij erin te verdiepen. Na een B vitaminenkuur vorige week neem ik deze week vitamine D3. Ik ben vegetariër, dus heb nood aan regelmatig extra B12. De paradox in het Westen is dat velen overvoed zijn, zonder veel vitamines op te doen. De levensstijl van de 'Culture of Death' laat ik steeds meer achter mij.

Hou de moed erin, en denk eraan: voor elke ziekte is er een oplossing in de natuur te vinden.

"De dokter van de toekomst zal geen medicatie voorschrijven, maar zal zijn of haar patiënten interesseren in de zorg voor het eigen lichaam, gezonde voeding en de oorzaken en preventie van ziekte." 

- Thomas Edison

Hartelijk,

Kristof Gabriel


Voor meer info over Dr Cousens zijn werk, ziehier : https://drcousens.com/ & Tree of Life community : https://treeoflife.mn.co/feed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten