Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

vrijdag 1 februari 2019

Studeren : Immanuel Kant : De Drie Kritieken.

Ik ben vandaag beginnen studeren in het werk van Immanuel Kant : de drie kritieken. Zolang men mij niet opbelt om ergens te gaan helpen kan ik studeren. Ik heb deze week ook Jean-Paul Mosuse geïnterviewd voor de biografie van Charles Jarvis. Bart Vosters en Peter Maene staan ook nog op het programma, en enkele anderen die nader bepaald worden. Als Vitalski zich geroepen voelt mag die ook in het boek, maar hij heeft het ontzettend druk. Ondertussen studeer ik esoterie als ik de tijd vind, en ben met de Tibetaanse studie bezig. Levenslang leren, ik doe niks liever.

Kristof Gabriel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten