Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

zondag 10 februari 2019

Bezigheden (Dutch / 2)

Voorlopig zitten we op schema. Ik heb reeds twee delen gelezen van The Great Treatise on the Stages of the Path to Enlightenment van Tsong-Kha-Pa. Verder ben ik in de praktijk bezig met het Spiritual Emergency Network van Stanislav Grof. Dit jaar zal ik ook nog een paar interviews afnemen voor de biografie van Charles Jarvis, ondertussen studeer ik en studeer ik. Ook Immanuel Kant heb ik liggen, klaar om gelezen te worden. Immanuel Kant filosofeert over God via de metafysica. Verder heb ik in mijn privé-leven mijn handen vol maar ben ik heel gelukkig dat alles stilaan op zijn pootjes terecht komt. De toekomst ziet er goed uit en tegen 2025 zit ik in Tibet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten