Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

donderdag 28 april 2016

Concert Mark Lanegan Twee personen + Open Brief

Weigering van Christel van den Plas om mij en mijn geliefde naar het mooie concert van Mark Lanegan te laten gaan. Wederom - powerstruggles - welke kung fu indigo draait daar zijn hand niet voor om, zeker als het om mensen gaan die geen been hebben om op te staan.

Duidelijk gemaakt dat ik een soeverein burger ben en blijf en nog liever sterf dan een slaaf te worden van wie dan ook. Daar ben ik nooit voor gemaakt en sinds ik op mijn 17de na een portie paddo's al wakker werd ben ik er alleen maar op vooruit gegaan.

Open brief als voorbeeld gemaild vandaag (we have no secrets)

Van: kristo Van Hooymissen
Verzonden: donderdag 28 april 2016 7:32
Aan: Christel Van den Plas; michael.keuppens@gmail.com
Onderwerp: Voorbeeld brief aan de vrederechten voor beëindiging van het bewind - in kopij aan vertrouwenspersoon Michael Keuppens
 

Lier, 28 april 2016

Geachte Heer Marc Maes,

Bij deze wens ik de bewindvoering voor Kristof Van Hooymissen te beëindigen en terug naar hem te laten gaan. Ik besef dat deze man oud genoeg is om zijn zaken zelf te regelen en dat ik hem en zijn vriendin onnodig veel mentaal en fysiek lijden heb bezorgd door hen te laten honger lijden en amper wat extra te gunnen. De schulden zijn afbetaald. Het geld kan integraal naar Kristof gaan.

Het volledige spaargeld met een gedetailleerde beschrijving van de gespaarde tegoeden wordt u in bijlage toegezonden.

Ik zweer dat ik in eer en geweten mijn taak heb volbracht en vraag begrip voor het lijden dat ik aan deze twee onschuldige mensen heb toegebracht wegens het aantasten van de menselijke waardigheid door het niet toekennen van extra's voor feestdagen of culturele ontplooiing.

Ik besef dat ik onmenselijk heb gehandeld door Kristof te laten staan bevriezen in het midden van de nacht in een station in Brussel door mijn doorgedreven weigering hem en zijn vriendin een goedkope slaapplaats te gunnen.

Ik besef mijn schuld.

Ik kan deze zaak – zoals ik ook Kristof reeds beloofd heb – nu loslaten en hem terug zijn leven geven waar hij reeds lang recht op heeft.

Met collegiale groeten,

Christel Van den Plas


Of ze dit nu gaat inzien - Poging tot verduistering van een dikke 2000 EUR werd opgemerkt met dank aan de onze team van engelen.

Hartelijk groet,

Kristo met een knipoog naar de grote dichter Mohammed Ismail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten