Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

vrijdag 18 juli 2014

Wat de Joodse gemeenschap vraagt ...


Ik hoop op vrede voor zowel Palestijnen als Joden, ik kies hier geen kant, en hoop dat diplomatie en vredesonderhandelingen kunnen heropgestart worden. Ik ben in mijn leven steeds meer bezorgd geraakt om de toestand van de mensheid, en van de hele planeet. Maar iedereen zijn mening respecteer ik ... en ik post soms dingen uit allerlei hoeken, zonder dat dat per sé mijn mening an sich hoeft te zijn. Verder heb ik hoegenaamd niks tegen Joden of tegen de Moslims. Ik geloof in één menselijke familie die het SAMEN allemaal zal moeten oplossen. Verenigde Naties en wereldleiders, er is werk aan de winkel. Ik heb er eerlijk gezegd amper van geslapen en ga nu even een paar uur mediteren en rusten. Doe iets voor de wereldvrede. Nu, niet morgen, haast jullie langzaam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten