Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

woensdag 29 mei 2013

Morgen ga ik een halve dag als vrijwilliger werken op de nierafdeling van het Sint-Augustinusziekenhuis. Dat ga ik heel graag doen. Ik zit heel krap bij kas in deze crisisperioden en het zal doorbijten worden om mijn studies af te maken. Als afstudeerrichting twijfel ik nog tussen Crime and Justice of Real Estate. Ik zou volgens mijn vedische horoscoop geld kunnen verdienen in de immobiliënwereld en het notariaat. Als je zo lang van weinig geld rondkomt besef je dat een degelijke job op termijn toch wel vreugde zou brengen. We hebben nu eenmaal geld nodig en ik wil aan liefdadigheid blijven doen, zelfs als ik goed verdien. Nu zit ik even in de rats omdat ik ook teveel weggaf en voor mezelf te weinig over hield. Enfin, ik geraak hier wel weer terug bovenop. Sociaal bewogen zal ik altijd blijven, dat krijgen ze er nooit uit. Was het al maar september, die studie Rechtspraktijk moet echt opschieten. Maar goed, in het nu leven, en werk zoeken in een callcenter deze zomer is het plan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten