Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

zaterdag 18 mei 2013

Ik vraag me af hoe ik mijn rechtenstudie ga kunnen combineren met mijn drang om iets te doen aan de toestand van de reguliere psychologie / psychiatrie. Ik ben net thuis van een opname van acht maanden na een spirituele crisis van spirituele opening. Ik bezoek al jaren de Loge van theosofen en heb vrijmetselaars in mijn kennissenkring. Toch werd ik gediagnosticeerd volgens de reguliere normen en waarden als zijnde psychotisch en kreeg een antipsychotisch medicijn, wat helpt op korte termijn, maar op lange termijn volledig naast de kwestie zit. Ik ga bij het nazorgprogramma mijn arts een boek van Stanislav Grof meebrengen en hem eerlijk mijn verhaal doen. Na mijn rechtenstudies zou ik graag Soteria in Vlaanderen een feit zien worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten