Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

vrijdag 7 juni 2019

The scale of ridicule .... (Dutch)

De verwijten die ik naar mijn hoofd geslingerd krijg als ik over straat loop doen me wat denken aan een David Icke-ervaring. "Zondag snobdag", hoor ik iemand roepen, iemand anders maakt me uit voor Hitler (waar halen ze het?). Op de Radio wordt iedereen bang gemaakt voor de zon en de zonnebrandcrème wordt overal aangeprezen, op de Radio en in de winkel (terwijl die net kankerverwekkend is). Het goede nieuws is : ik weet dat er valse facebookprofielen van mijn nagemaakt zijn, ik weet alleen niet door wie. En ten tweede : ik trek het mij niet aan eigenlijk. Ik weet waarvoor ik sta. Ik leef nederig, en loop soms zelfs met kapotte kleren rond, dus ben zeker geen snob. Lach maar, I don't give a damn.

"Truth is like a Lion, let it loose, it can defend itself." - Saint Augustine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten