Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

woensdag 30 maart 2016

Wit blad

Okay,
Hier zit ik
Piano bij de hand
Geen gechipte hand
Want dat weigerde ik constant
Veel occulte boeken gelezen
Beter dan religies
Zelfs Mohammed was ergens een soefi,
Dat zei Michael Tsarion ergens
Moslims zijn nog steeds geen vijanden

Terrorparanoia, de ziekte van de tijd
Lees George Orwell
Verzetsstrijder van het eerste uur
Die zag Grote Broer graag op het einde
Maar goed, dat was een ander tijdperk
Duivelen kunnen ons niet bekoren
Mindprogramma's uit het verleden uitgewist
Het is wat het is
En we zijn allen één
Vandaag zelfs een draak vergeven
Ik ben niet Kristof
Kristof is maar een naam die ik kreeg
Net als Van Hooymissen
Weet ik veel vanwaar die naam komt
Van oudburgemeesters van Hemiksem
En bierbrouwers die mensen dronken voerden
Met Sint-Michael
Een bierke
En verder?
Weet ik veel

Niet belangrijk
Mary Jane
Ook een mysterie
Soms een spook
Soms een schip
Nu vooral mens-in-transformatie
Van 1984
Een gevaarlijk jaar voor controlefreaks
Nu slaapt ze
Tweeling zijnde
Ik heb een boon voor tweelingen
Licht en donker
Zoniet bleef ik veel te goed voor deze wereld
Tijdreis
Doorreis
Eindbestemming onbekend
Ze voortspelde dat ik nog schoon volk
Ga tegenkomen
Die muziek gaan maken
Als er één en ander klaar is
Orakelen kan ze wel
Ik hou het bij de Hopi
2025 is nog veraf

Maar de fotoontjes sprankelen
Voelen jullie dat ook?
Ik kijk amper naar het nieuws

Zie hoe de NOVOS ORDO SECLORUM
Overal via terreur controle installeert
Ik heb hoegenaamd niks tegen de dollar
En Saint Germain
Hoewel ik de dollar bijna in de fik heb gestoken
Ik ben ook van de dertiende

Dertien lagen op de piramide
Alsof het veel belang heeft
All preconceived ideas
Misschien is mijn echte naam wel Rothschild
Tegen wie vecht ik dan eigenlijk
Zoveel dat we niet weten
En ik weet vooral dat ik niks weet
Daarom wil ik David zien in Amsterdam

Met of zonder medewerking van de administratie
Zal wellicht wel zonder zijn
Ik trek mijn plan wel
Ik vind wel een oplossing
Ik ben een Eenheidsbewustzijn
Mijn leven doorgebracht
Met het bestuderen van heiligen en wijzen
Mystici en occultisten
En diegenen die er dan muzikaal of poetisch mee aan de slag gingen
Zoals David Bowie
Ik doe niet meer aan idolatrie
Maar vele zogenaamde idolen
Zie ik wel als zielsverwanten
De moonmatrix is ontcijferd
Want er klopte iets niet
Veel geld kan er tegen dingen aan worden gegooid
Maar dat draagt hoegenaamd niks bij tot de aard der dingen
Onbeschrijflijk
Het zit vanbinnen
Diep vanbinnen
Zoveel Zonnen overal
En kalenders
Lange tellingen
Korten tellingen
Cycli bovenal
En de toekomst lacht ons toe
Nothing to fear Nothing to doubt
Elke dag begin ik met een leeg blad aan de dag voortaan

Ik laat mij via synchroniciteit leiden
Door een hogere kracht
Die niet via vastgestelde boeken
Te verklaren valt
Dat moet je overboord gooien
Wist zelfs de boeddha al
Van Aleister Crowley maakten ze de geflipste mens die er rondliep

Hij noemde zichzelf een Beest
Hoe kan het ook anders,
Kraaien zijn toch beesten?
Enfin, dieren
Ik ben vegetariër
Ik ben de dieren welgezind
Michael leest Crowley
David Bowie kon er ook een eind mee aan
Maar ik hoef niemand te imiteren
Ik heb al voldoende aan mezelf te scheppen
Elke dag opnieuw

De esoterie in het Westen is opgedroogd
Toch wat er in het Westen commercieel over de toonbanken gaat
Zit er nog iets interessants bij?
Zoveel paranormale feiten reeds wetenschap

Quantumfysica
Toch snapt zelfs de politie niet wat er in mijn woning
Allemaal gespookt heeft
Zweven tussen parallelle universa
En daarmee de werkelijkheid aanpassen
Of deden die anderen dat
In het duister?
God mag het weten
De toekomt lacht ons toe

Ik kijk amper naar het nieuws
Misschien na de big event omstreeks
April 2016
Weer wat meer vrijheid
Russian Dolls zijn geweldig
Uit dat Phantom Self ben ik nog wijs geraakt David
Er is iets op til
En de uitkomst zal prachtig zijn
Maar op het gemakje
Alles komt ten gepaste tijden
De Goden mijn vrienden
Die helpen wel een handje als het moet
Ik weet dat ik niks weet
Mijn leven een leuke ontdekkingsreis
Ik gebruik aanstekers en geen lucifers om te roken
Ik heb een hekel aan lucifers
Michael weet wel waarom
En dat het goedkomt
Evenzeer
Goede zwanen
Samen naar Engelenland varen
Leda kijkt rustig toe
En op de juiste moment
Alsof de kosmos vanzelf ingrijpt
Door mijn eigen welbewuste intentie
Zal de vrijheid van mijn wezen
En mijn opperste geluk
Zich vanuit de schermzone tussen
Vijfde en zesde dimensie
In de derde dimensie een feit zijn
Maar ik ga me niet haasten

Daar heb ik een hekel aan
Ik ben de druk bezig met niet-doen.
En het oordelen is aan God
Daar hou ik mij niet mee bezig.
Ik ben slechts een dienaar
Die niet zelf de Wet is
Maar beseft dat een Eenheidsbewustzijn
Veel weten overbodig kan maken

Omdat we ondanks de moeilijkheden
Voor elkaar zorg blijven dragen

In Liefde en Vrede

Wordt vervolgd ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten