Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

zondag 30 juni 2019

Leven in eenvoud, nederig en trouw aan G'd. (Dutch)

Mijn leven is heel eenvoudig, elke dag vijftien minuten piano spelen, een beetje mediteren, vrienden en vriendinnen ontmoeten, studeren in heilige boeken, en gewoon werken aan mezelf, een goed mens zijn en een trouwe (niet-opstandige) (Aarts)engel zijn. Dit impliceert dat ik geen eigen wil heb, dat G'd mij mag gebruiken om Zijn wil uit te voeren, en dat ik trouw dien, ook in het Leger van Heirscharen van Aartsengel Michael. Meer moet dat niet zijn.

De kenmerken van de golden age zijn : soberheid, reinheid, mededogen en waarheidslievendheid. Ik tracht ze in Ere te houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten