Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

dinsdag 17 oktober 2017

Muziek producen.

Ondertussen sla ik een nieuwe weg in in mijn leven en ga ik leren producen, een hoegenaamd opmonterende bezigheid. Mijn cursus is na lang wachten aangekomen en ik betrap mij erop dat ik er al een hele avond spontaan in aan het lezen ben. Verder baart het spierballengerol tussen Amerika en Noord-Korea me zorgen. Moge de Liefde onder de mensen groter zijn dan de angst. Wie George Orwell's 1984 gelezen heeft vraagt zich voortdurend af 'Is deze oorlog wel écht?'. Stemt tot nadenken.

Ik heb altijd al een hekel gehad aan teveel farmacie in de wereld, totdat ik dit tegenkwam.



Ik ga nog wat studeren. De wereld gaat aan me even voorbij wanneer ik met die studie bezig ben. En Vitalski, je wordt gemist. Ooit spreken we elkaar nog wel eens. Ergens ten velde. Doe maar dapper voort met al je activiteiten.

Ik heb nog een analoge mengtafel vanonder het stof gehaald met twee - eveneens analoge - microfoons. De komende maanden kan ik zowat experimenteren met geluidsopnames en zien hoe het opschiet.

Kristo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten