Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

woensdag 31 juli 2013

Happy

De laatste weken geniet ik enorm van mijn relatie. Ze is prachtig aan het openbloeien en aan het worden tot iets wat - denk ik - geen van beiden verwacht hadden. Ik droom er verder van om terug een creatief project op te nemen, mijn voorkeur gaat naar schrijven. Ik wacht nog op het juiste moment van inspiratie en dan begin ik eraan. Ik ben nog altijd door het gerecht onder gedwongen nazorg geplaatst en dat is om van te braken. Die spirituele crisis heeft nog een staartje gekregen, het zou niet mogen. Ik krijg tegen mijn wil rotzooi ingespoten. Ik had die eerst geweigerd maar vloog daarom in een isoleercel. Wakkere mensen zijn blijkbaar niet welkom in deze maatschappij. De mensen van de siddha yoga vertelden me dat als je nog verlangens hebt in dit leven, je die best eerst kan uitleven totdat je ze kwijt bent, dus dat doe ik ook nu op het gebied van sex onder andere. Onderdrukken is nooit goed, want dat creëert neuroses. Ik heb zuivere beweegredenen met mensen maar die horror van die opsluiting heeft me toch geen goed gedaan. Verder ben ik gewoon een mysticus die zijn ding wil doen en met rust gelaten wil worden, ook door de moderne brandstapel van de psychiatrie. Geduld is een schoon deugd en een hedendaagse ketter moet zijn lot ondergaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten