Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

maandag 26 februari 2018

Wisdom of today - Michael Jackson (Dutch)

"Ik kan het toch niet nalaten om iets te zeggen over de kritiek die men zo nu en dan op mij heeft. Journalisten schijnen bereid te zijn alles te schrijven om maar een krant te verkopen. Ze zeggen dat ik mijn ogen groter heb laten maken, dat ik er blanker uit zou zien. Blanker? Wat is dat voor uitspraak? Ik heb de plastische chirurgie niet uitgevonden, die bestaat al heel lang. Vele fijne en aardige mensen hebben plastische chirurgie ondergaan. Niemand zal het over hun ingrepen hebben of er veel kritiek op uitoefenen. Het is dan niet eerlijk om mij zo aan te pakken. Het meeste wat ze drukken is trouwens gewoon verzonnen. Alles bij elkaar is het voldoende om je af te vragen: "Wat is er in vredesnaam met de waarheid gebeurd? Is die soms uit de mode geraakt?"

Michael Joseph Jackson.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten