Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

maandag 26 juni 2017

De voorbije dagen

Het voorbije weekend bezochten mijn vriendin en ik La Madeleine en Lille-Flandres. Het was zalig rustig en gezellig daar. Zeker voor herhaling vatbaar, die reis. Ik verdiep me nogmaals in boeken van vroeger die ik goed vind. Zo herlees ik nu 'Het bijzondere leven en de invloed van Helena Blavataky, stichtster van de moderne theosofische beweging' van Sylvia Cranston. Dit boek nog eens doornemen helpt me ook om terug wat geestelijk voedsel op te doen, iets waar ik altijd al naar gestreefd heb, maar wat me zo vaak moeilijk werd gemaakt door opsluitingen, tegenwerkingen enzovoorts. Ik ben geboeid door wat ik lees en krijg terug het idee om zo nu en dan aan het schrijven te gaan. Verder is het het jaar van de politieke schandalen, zal er nog wel heel wat kindermisbruik aan het licht komen, zullen mensen van een celebrity-kerk weglopen (na alweer schandalen) en wordt de mensheid verder spiritueel gezuiverd, als we Cheryll Lynn mogen geloven, een spiritueel medium.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten