Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

maandag 11 april 2016

Gezond verstand.

Mijn hart wordt boos
Als ik de resultaten
Van operatie Kelk moet verteren
Ik vind dat we ons daar tegen moeten weren
Er is weerstand nodig in dit land
Het is tijd voor gezond verstand
Het kan niet zijn dat onschuldige kinders
Hebben geleden voor niks
Ik kan het niet kroppen
Mijn hart wordt verteerd
Ik roep alle avataren aan
Want het doet zeer
Weinig geloof heb ik in advocaten
Maar nu vind ik dat ze de strijd niet mogen staken
Wil er nog een beetje geloofwaardigheid zijn
In het institutuut Kerk
Dan houden de slachtoffers zich best sterk
Kinders ter land en in de wereld
Bal jullie vuisten
Met de duim erin
En krijg het absoluut naar je zin
Opdat niemand jullie kan raken
Opdat we nooit onze strijd staken
Voor waarheid en gerechtigheid
Tot op Europees niveau
Als het moet
Er werd niet voor niks gebloed
Het kan niet dat we het hierbij laten
Ik geloof niet in aflaten
Kerk en Staat kunnen niet hun schuld afkopen
Of voor de waarheid gaan lopen
Daarom vraag iedereen met minstens een beetje integriteit
Om je - nu het moeilijk wordt -
Je ab-sol-uut sterk te houden in deze strijd

Ik hoop op minstens een beetje gerechtigheid
In deze rare wereld.

Ik weet niet alles
En kan niet alles overzien
Maar in deze zaak wil ik minstens
Een tien op tien.

Kristo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten