Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

zaterdag 19 mei 2018

Update

Deze week had ik een bijeenkomst met HSP Vlaanderen om te solliciteren voor vrijwilligerswerk. Ik acht me eigenlijk iets te introvert - hoewel met een sterke innerlijke kracht - om het aan te vatten. Ik zal volgende week zien wat de mogelijkheden zijn. Verder veel gestudeerd: veel met David Icke zijn werk beziggeweest. Niet alles wat ik hier post hoeft mijn mening te zijn, net als Krishnamurti heb ik niet liefst dat mensen vrij kunnen zijn. Dat gun ik iedereen, mij wordt dat minder gegund. Mijn rekeningen werken weer niet, geblokkeerd, overschrijvingen onmogelijk. Communicatie met betrokken verantwoordelijken blijft onbeantwoord. Op dit yogapad trek ik me daar geen snars van aan. Ik doe toch verder en laat me niet tegenhouden op mijn levenspad, door niemand. Als ze me even willen blokkeren moeten ze dat maar doen, ik vind toch altijd een alternatief om mij weg verder te zetten. Ze raken me zo wel in mijn publicaties, maar - ik vind wel een oplossing. Van den blokkerende is het ronduit zielig wat ze aanvatten. Ik verwijs naar het gedicht Pity the Nation. Ik ga door, in waarheid, en vol goede moed, en goede wil. Dat ik vaak tegenwerking heb ervaren in mijn leven is al geen conspiracy theory meer, dat is een vaststaand feit. In the end wint het goede gelukkig toch altijd. Ik heb het goed voor met de mensheid, en zie alles als een oefening in yoga.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten