Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

vrijdag 28 juli 2017

Visies

Ik heb bijna een computer. Dan kan ik beginnen schrijven aan mijn bespiegelingen over Verzet in tijden van oorlog. De profetieën van Nostradamus en Edgar Cayce. Het proberen tegenhouden van de derde wereldoorlog. Democratie in tijden van totalitaire big brother-toestanden, en een kritische beschouwing van eugenetica, inquisitie en MK-Ultra mindcontrol in de psychiatrie, wat niet meer is dan een controlesysteem van onderdrukking, zonder de mensen die erin moeten werken te viseren. Hoe kunnen we de wereld een toekomst bieden, die goed is voor zoveel mogelijk mensen? Een vraag die hersenen pijnigt, maar de moeite waard om ze te stellen. Persoonlijk heb ik inwijdingen achter de rug in het sjamanisme en de siddha maha yoga en leer ik nu vanop afstand van de Dalai Lama. Dit is mijn redding geweest en stelt me in staat te blijven werken, via creativiteit en ook op vrijwillige basis.

Ik koester maar één droom :  vrede, vrede, vrede!

Nevertheless, we are the resistance!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten