Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

donderdag 25 mei 2017

Aan de hackers

Gisteren computer bij Ons gehackt. Paswoord veranderd. Daarna was het terug in orde. Ik zeg maar aan die hackers : wie doet al het werk voor de mensheid. Stop ermee of doe het zelf als je het beter kunt: of dit nu vanuit de Rothschilds, de Freemasons of Brussel komt

Een gesprek met Peter Renkens van de Confetti's. We hebben het weeral bijgelegd. Optreden en niet commercieel werken is niet simpel. Mensen als Madonna en Michael Jackson konden de twee combineren.
Misschien is het een optie. En ja: ik ga ervoor David. Zonder twijfel, maar zoals gezegd volgens mijn numerologie begint dit pas echt naar buiten te treden vanaf mijn 36ste. Mijn eigen dood heb ik al overleefd. Het ergste is voorbij. Ik zou verder ooit heel rijk worden, werd me voorspeld, maar niet voor mezelf maar voor de mensheid. Delen is helen, zei Bob Vansant ooit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten