Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

maandag 21 november 2016

David Icke Amsterdam - Breathing.

Mijn uitstap naar Amsterdam was zalig, althans het gevolg erop. Ik leerde de aard van de Matrix aan den lijve te ondervinden en besefte dat ik onafhankelijk ben geworden van de wetten van de uiterlijke wereld (maya). Ik deed koppig mijn eigen zin daar, heb daar een joint gerookt, van de straten gegeten (zo besef ik hoe het voelt om dit uit armoede te moeten doen (er zijn miljoenen mensen in die situatie en het is niet iets om op neer te kijken). We kunnen ze helpen, voeden. Allemaal.

Thuisgekomen las ik in https://www.bol.com/be/p/autobiografie-van-een-yogi/666832407/ en geraakte dankzij Kriya Yoga eindelijk voorgoed verlost van de sigaret. Het maakt een einde aan begeerte, toorn en angst. Even kort het bliss van het Nirvana gevoeld. Je moet het aankunnen, wie niet tegen de rush van MDMA of LSD kan is er niet klaar voor. Maar deze vergelijking is niet helemaal correct, het ene is chemisch geinduceerd, het andere puur door yoga en meditatie, en het laatste is het beste. Maar je moet het aankunnen als de bliss helemaal over je komt. En dan weldra biloceren, materialiseren en dematerialiseren. Ik moest daar eerst door mijn benen gaan om daarna mijn materieel lichaam te leren beheersen te biloceren, materialiseren en letterlijk op te staan. 

(De Opstanding / Uprising). Thanks Amsterdam - Love you. Oh yeah, it was a training program :-)




En blijf aub bewust ademenen. Wie een halve minuut per dag bewust ademt geraakt volgens bovenstaand boek verder dan met een jaar meditatie richting het kosmische bewustzijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten