Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

maandag 22 februari 2016

Piano.

De vraag naar de persoon die mijn geld beheert is verzonden. De vraag naar een piano, waar ook Michael goede dingen in ziet. Het zou dom zijn om jarenlang creatieve scholing te volgen zonder daar iets mee te doen. Op termijn het kunstenaarstatuut verkennen en helemaal zelfstandig worden is de bedoeling, samen met de oprichting van een onafhankelijk platenlabel. Tot voor kort geen reactie. De vrederechter wist me nochtans te melden dat er 6000 EUR reserve is, daar kan een piano af. Zoals gewoonlijk moet ik een beetje doordrukken. Mijn pa zegt niet meer dan prettig weekend, verder hoor ik hem niet, mijn moeder gaat lopen als ik de Truth Vibrations laat horen van David Icke en kreunt dan dat 'David mijn kop zot maakt'. Jammer, mijn leven begint pas. Ik heb de eerste demo opgenomen waarbij mij verwaarloosde jeugd een beetje verwerk en waarbij ik nog steeds met ouders te kampen heb die me graag afdanken omdat ik te confronterend ben. Ik ga desnoods verder zonder hen. Ik respecteer hen maar de verwaarlozingen kunnen niet blijven duren. Het wordt tijd dat de schuldigen eens aan de tand worden gevoeld, en de onschuldigen kunnen werken. Those who are doing it should not be interrupted by does who say it cannot be done. Met mijn meter heb ik geen problemen, de enige verbindende factor. Van de andere meute ben ik soms gekrakt, een mens zou voor minder met aliens gaan werken. Lol

Niemand helpt mij vooruit, gunnen ze het mij niet of zijn ze niet slimmer, dat laat ik aan hen over. Michael is één van de weinigen die ik grenzeloos vertrouw, en mijn vriendin respecteer ik ook enorm. De rest zal moeten laten zien dat ze mijn vertrouwen waardig zijn. Ik zou graag mijn beroeping kunnen uitvoeren en wil dat mij dat wordt mogelijk gemaakt. Het is een recht.

Kristof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten