Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

zondag 8 november 2015

Revelaties.

Het valt mij op dat sommigen mij enkel mailen als ze mij kunnen gebruiken om een match te winnen, ik daarentegen mail anderen om onzelfzuchtig te helpen. Gelukkig geeft Charles eindelijk toe dat hij soms slecht praat over mij. Dat is eerlijk. Ik hoop dat ook voor de Carlo's van de wereld opgaat. Ik volg Marc Coucke dat Gent of Oostende verdiend zouden gewonnen hebben, maar ik besef dat God alles uiteindelijk regelt. God ziet alles, weet alles, en kent ook iedereen die niet volledig integer is. Ik vergeef iedereen, maar raad ook eenieder aan diep in zichzelf te kijken. Charles ik vergeef jou ook dat je zei dat je geen tijd had voor mij. Ik hoorde van roddels over mij achter mijn rug. Uiteindelijk duurt eerlijkheid het langst, en dat geldt voor eenieder.

Ik ben dankbaar voor de eerlijkheid in mijn richting. Ik vergeef en laat los. Vertrouw op David en Michael, Gabriel, Rafael, en alle aartsengelen met Metatron op kop en besef dat iedereen een stukje van de waarheid in zich draagt. Hier op mijn muur blijft de Davidster staan, met erboven Great White Brotherhood, Goodness, Beauty and Truth. Island of safety, Noch, Metatron, Samuel, Noach, Abraham, Kristo, Mary, Ezechiël en ernaast Krita Yuga


Women are shamans, heal thyselves, men follow, freedom shore.

We never give up, whatever happens. God weet en ziet toch alles, en dat is een geruststelling.

There is more in life than football, never to forget, heb lief, vergeef, kies voor gelijkmoedigheid op elk moment van je leven. En blijf niet te lang stilstaan bij de dingen, kijk nooit om en blijf positief, goedgeluimd en vredig. God wil niet dat we lijden, daar ben ik van overtuigd :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten