Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

maandag 9 december 2013

Dagen zo mooi!

Ik heb gemerkt dat er nog een foutje zat in mij berekening van de formule Claeys met de zelfgeschreven software in C#. De volledige formule vind je hier: http://www.formuleclaeys.be/. Ik vul mijn dagen met oefenen in programmeren en veel tijd door te brengen met Marlies. Regelmatig gaan we een vriend en/of vriendin bezoeken, maken we een wandeling richting een plaatselijk spelend bandje van gekende en/of bevriende muzikanten, en zaterdag gaan we naar een trouwfeest van vrienden van Marlies. Verder maak ik elke dag één You Tube filmpje met de eenvoudige software Windows Moviemaker voor Vitalski omdat zijn muzieksite weldra komt te vervallen. Woensdag zie ik een maatschappelijk assistent, donderdag ga ik mijn uiteindelijk studietraject voor de opleiding informatica - optie programmeren bespreken met de trajectbegeleider en schrijf ik mij gelijk in voor 3 modules in februari. Maandag volg ik dan weer - als alles doorgaat als gepland - een les strafrecht in Plantijn Hogeschool. Ik weet nog niet of ik in februari les zal hebben in de voormiddag, tegen de avond of eventueel via afstandsonderwijs, en hoe mijn studieschema er zal uitzien, maar de ritjes naar de Campus aan het Schoonselhof zullen wennen worden, want ik heb een hekel aan volle trams. Doorbijten is nu de boodschap want ik wil zo graag een hoger diploma, hoewel ik vooral geloof in zelfstudie als de motor achter het vergaren van kennis.

In mijn relatie gaat het nog steeds heel goed. Het is een wonder dat we eind december alweer 8 maanden samen zijn, vast besloten om er nog geen eind aan te maken want we zien elkaar graag. Als er gestudeerd moet worden, zal dit wennen worden, want we kunnen elkaar moeilijk missen. Alles gaat dus goed, nu maar hopen dat de opleiding vanaf 2014 niet te zwaar wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten