Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

dinsdag 9 maart 2021

Positive vibes vanwege Kristo Gabriel (Dutch / Nederlandstalig)

De laatste dagen waren enorm verrijkend voor mij. Ik heb mijn dagen gevuld met literatuur, filosofie en kunst. Mijn gesprekken met Charles John Jarvis over John Frusciante brachten mij op het spoor van homerecording met de TASCAM. Ik heb er eentje besteld en ga mijn homestudio terug bouwen. Ondertussen neem ik soms stukjes interview van Charles af met zijn biografie in het achterhoofd. Ik heb veel geleerd over de werking van de TASCAM en kijk ernaar uit dat toestel in ontvangst te nemen. De periode van de opnames van Street Soul was er nog geen vervelende corona-crisis en alles was toch enigszins zorgelozer. Als je beseft dat zes op tien jongeren met depressieve gevoelens kampen moeten we daar toch wel alert rond blijven. Iedereen verdient het om gelukkig te worden. Mijn internet-archief deed me nog eens stilstaan bij die leuke tijd in de studio bij Eddy Weyns, hoewel we ook wel enige problemen hadden wanneer onze ego's botsten. Ondertussen zijn we wat rustiger geworden :-)


Een foto die ik in mijn hart draag, met (van links naar rechts) respectievelijk Wim Roelants, Eddy Weyns, mezelf en Charles John Jarvis.

Omstreeks diezelfde periode verschenen we ook in ECHT-krant, een krantje voor hogescholen en universiteiten.


Interview in ECHT

Nu zijn we ruim een decennium verder en heb ik terug volle goesting om muziek te componeren en op te nemen, naast het schrijfwerk. Laat maar komen :-)

Alle goeds aan iedereen die dit leest,

Love much,

K. Gabriel

P.S. Deze wil ik ook even delen : nuttige tips van Dr Gabriel Cousens voor mentaal gelukkigere jongeren (Engelstalig):



Geen opmerkingen:

Een reactie posten