Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

dinsdag 19 juni 2018

Het laatste wat ik ben is een nazi, in tegendeel, ik ben fervente bestrijder van het nazisme.

In Sanskrit and related Indic languages, ārya means "one who does noble deeds; a noble one".

Mensen oordelen zo vlug zonder na te denken. Ik gebruik het woord Arisch enkel in de Vedische zin als nobel - wat het in het Sanskriet betekent, heeft niks met rassensuperioriteit te maken. Niemand is meer of minder dan iemand anders. Ik bestudeer de verborgen geschiedenis van de mensheid. Dat men daarbij nog maar denkt dat ik een nazi zou zijn raakt me niet, want ben het niet. Trouwens, ik draag een Davidsster rond mijn nek, als bewijs dat ik niks tegen Joden heb, integendeel.


Dat er een gedraaide swastika op de CD van Street Soul staat is buiten mijn weten en wil om gebeurd en ik was er trouwens niet goed gezind om. Charles lacht er achteraf gezien om. Ze denken echt dat wij nazi's zijn. Wat niet zo is. Kan ik er trouwens aan doen dat Hitler de swastika misbruikt heeft, wat in oorsprong een eeuwenoud symbool is met een in oorsprong positieve betekenis?


In the context of the cultural origins of the swastika, this means the victory of dharma - the fundamental spiritual nature of humanity.

Read as well : The misuse of the swastika by the third reich.

Nogmaals, door de wandaden van Hitler en de zijnen is dit symbool in onbruik geraakt. Hitler was een zwarte occultist, ik een witte. Ik werk voor de mensheid, niet voor mezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten