Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

dinsdag 10 mei 2016

When the going gets though.

Een zegen is het dat er engelen bestaan. Een grote zegen, ik ben hen eeuwig dankbaar. Ik ben goed terecht gekomen, maar het wordt me niet gemakkelijk gemaakt. Wanneer Michael me tracht te telefoneren gaat de telefoon vaak niet af. Mijn computer werd gehackt. Ik weet bij God niet wat er rondom mijn hoofd soms gebeurt dus ik kan soms niet helpen met dingen waar ik niet vanop de hoogte ben. Mijn naam werd zo vaak door het slijk gehaald in het verleden. Er zijn nummers onder Kristo te vinden op iTunes die ik nooit geschreven heb. Er verscheen een fictief boek van Felix Sperans mij waarbij ik zogezegd iemand ooit verkracht zou hebben ooit wat nooit gebeurd is. En dat laatste is een groot probleem waar iets aan gedaan dient te worden in dit land, but who cares. May G-d send help. Not in my name because of a fake book written by a dirty liar! Mensen denken soms dat ik enorm aan de drugs zit terwijl ik zo nuchter leef als ik kan -quasi op water, brood en koffie, enkel de sigaretten laat ik nog niet omdat ik zo word aangevallen. Mijn eigen 'moeder' maakt me het leven onmogelijk, die blijft geloven that I lost it. Een boezemvriendin van vroeger wist al dat ze niet  zo goed in haar hoofd is, en er werd me meermaals opgemerkt dat het toch wel vreemd is dat ik van mijn 'ouders' kom. Familieleden doen heimelijk achterbaks en moeten continu afgeremd worden. De mensen die de controle uitoefenen over mijn bestaansmiddelen zijn niet 100% te vertrouwen, vervalsten balans, hielden jaarrekeningen achter, storten geld op een rekening waar ik niet eens de kaart van heb. Ik heb voortdurend een tekort aan bestaansmiddelen terwijl er genoeg op mijn spaarrekening staat, maar het wordt mij onmogelijk gemaakt er geld van op te nemen. Toch ben ik goed terecht gekomen, mede dankzij een team van engelen dat waar ik op kan bouwen.

Hoe moeilijker het mij gemaakt wordt, hoe sterker ik word. Na de phantom self story, is mijn familienaam met de dag dubieuzer. Zoals David Icke reeds verteldde : veel van onze ware kracht en geschiedenis werd ons verzwegen. In dergelijke families opgroeien zorgt er voor dat de normale personen door het lint gaan en soms opgenomen worden, zoals in mijn verleden al voorkwam. Vervolgens kent iedereen wellicht de film One Flew Over the Coockoo's Nest. Koekoekseieren komen wel eens elders terecht, en op die manier bekeken wordt je familie wel met de dag onwerkelijker als je het op de keper beschouwd. Disclosure, het is me wat. Maar ik voel me goed, ondanks alle miserie. Ik doe mijn best, en G-d doet de rest. Omwille van de dagelijkse aanvallen op mij kom ik amper toe aan nummers schrijven en gedichten. Mijn werkmateriaal werd aangevallen zodat het me ook onmogelijk werd gemaakt daar bezig te zijn. Het psychiatrische mobiel team Sarah zal me nu bijstaan; Wie was Sarah ook alweer? Ah ja, de dochter van Maria Magdalena :-)

Alles komt altijd goed en de leugenaars en de haters die de lichtwerkers aanvallen, die trekken uiteindelijk aan het kortste eind, alleen beseffen ze dat zelf niet altijd.

Michael, Gabriel, Rafael, the Mary's en David in gedachte - en Santa Madonna Veronica, die haar strijd ook moedig levert.


Mijn team van alternatieve adopterende zorgouders levert prima werk, niks op aan te merken. Beter toch dan die 'fucking nazi's' van vroeger. Gotta screw them forever, these fascists around.

De 144.000 maken de klus af, dit voor de komende decennia. De kruisigingen zijn voorbij. Er wacht ons een lang, gelukkig, rijk en boeiend leven in deze rollercoaster die de Revolution of Love is, lang geleden gepland en voor gevochten, behind the scenes. En nu is het bezig, dus we mogen tevreden zijn.

Don't follow the hypes, don't believe the lies. The enemies of divine consciousness might be many, but they don't scare us. We are not afraid - we shall overcome. Mary don't you weep.


K. - Venus as a boy in alignment with team Michael, forever and ever. Survived the phantom self, finally. Now join the party, it's a celebration :-)

N.B. Vergeef me als de roddels en de leugens soms hoog oplaaien, dat ik er dan een schepje bovenop doe, olie op het vuur doe, omdat het me in mijn hart eigenlijk totaal niet kan schelen. De waarheid wint het altijd van de leugen, al kan het wel even duren. Nu focus ik me verder op een toekomst van schrijven en muziek, zoals me warm werd aanbevolen door daddy alternative :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten