Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

dinsdag 3 mei 2016

Tweeling-vergeving

Ik had net een sms-communicatie met een bevriende Gemini. Hij voelde zich slecht, het was een koude dag voor hem. Het leven voelt soms als een straf aan voor hem. Hij had het over ijsheiligen. Hij zei dat religie teveel bang maakt. En dat mensen bang zijn van sex, macht en het donkere, het onbekende. Ik raadde hem aan de black devil onder controle te houden. Sommige twins worstelen enorm met het donkere deel in hen. Soms komt dat eruit. Het is licht en donker, dat maakt hen niet slecht, sommige twins zijn heilig. Ik denk aan Santa Barbara. Ik denk aan Nath. Ik denk aan vele anderen. Hoe gaan we de twins helpen hun lichte kant in de verf te zetten zonder het duiveltje in hen destructief wordt? Ik weet niet. Het is een interessant vraagstuk.

Ik voel me goed nu ik mijn verhaal heb kunnen doen. Er is een stuk balast weg. Een stuk lijden is getransformeerd. Mijn directe eerlijkheid is voor sommigen heel confronterend. Men voorspelde dat ik ooit rijk zou worden, en lang ga leven. Benieuwd of het uitkomt. Ik ben een acht, die komen met macht en geld in aanraking, maar overal loert het gevaar van corruptie, en daar ben ik tegen, net zoals ik tegen leugens ben. Ik wil mijn leven verder gebruiken om de mensheid te dienen. Om goede dingen te doen, hoewel ik er nu nog van weerhouden werd. Ik ben zo gelukkig te beseffen dat alles perfect is zoals het is. Ik ben zo gelukkig. Zo vrij. Zo mezelf. Ik weet dat de toekomst mij en iedereen gelijk zal geven. Dat de lichtwerkers niet voor niks gestreden hebben, en de indigo's en de avatars. En de mensen met de Sirius-en Pleiaden Connectie. Ik voel me steeds minder aangevallen nu ik in mijn kracht sta. Niemand hoeft bang te zijn, angst is voor niks nodig. Liefde is de energie waaruit het universum bestaat, en zelfs woede om de liefde blijft liefde. Het is niet zwart-wit.

Ik ben een gelukkig mens die overspoeld wordt door een liefde die ik niet kan benoemen. Ik voel me goed, liefdevol, vrij, evenwichtig, alsof er weer een oorlog is begraven, misschien omdat de oorzaak van die oorlog niet meer is.

Kristo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten