Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

zondag 1 mei 2016

Stand van Zaken

Christel Van den Plas : duidelijk gemaakt dat het niet kan dat ze mij mijn sociale contracten nooit liet nakomen; De familie van mijn vriendin alles moest betalen. Ik kreeg wederom geen geld voor Mark Lanegan.Ze leert traag, the forces of Heaven registeren.

Bert Janssens negeerde de rechten van Verdediging. Zag dat ik moe was in het vredegerecht en weigerde mijn vraag om MIJN geld terug op te nemen. Aanvankelijk had Hij mij beloofd dat dit kon met een doktersattest. Dat attest kwam er maar hij krabbelde terug. Schrik voor om zijn job te verliezen.


De leugenaars bij de politie worden ook nog aangepakt, dat doe ik niet, daar helpt G-d wel een handje bij. Wij zijn noch psychoten noch dementen. Laat dat duidelijk zijn.

Wie niet voor Mij is, is tegen Mij. En wie tegen is durf ik verpletteren. - kristo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten