Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

woensdag 4 mei 2016

Metallica,kerncentrales,FANC, oorlog en vrede

Na een korte, maar verkwikkende slaap
Word ik wakker en denk aan de kerncentrales
Jan Jambon zegt dat de kerncentrales veilig zijn
Ik ben nogal tegendraads vaak
Velen haten Jan
Ik niet
Kristof Calvo vindt dat we niet tegen windmolens mogen vechten
En dat de kerncentrales dicht moeten
Velen zijn tegen groene energie
En tegen windmolenparken
Ik niet
Ik ben geen Don Quichotte meer
Ik ben het ooit geweest maar die tijd ligt achter mij
Madonna waarschuwt in haar muziekvideo Ghosttown voor een kernramp
Angstzaaierij of realisme?
David Icke schreef het boek Phantom Self
Mark Lanegan maakte de Cd Phantom Radio
Rudi Vranckx berichtte van oorlog om de geesten
Michael sprak over het feit dat schepen van de marine zonder
veilige haven spookschepen worden
Laten we veilige havens blijven creëren
Het is onze plicht
We mogen niemand achterlaten die nog te redden valt
Metalmuziek helpt me om me af te reageren
En een kanaal te vinden voor al mijn frustraties
James Hetfield van Metallica kan veel noise maken
Zie je hem in een interview dan is hij de rust zelve
Een respectabele man
Leeuw van sterrenbeeld dacht ik
Ik heb iets met Leeuwen
Vraag me niet waarom
Het FANC zou gevoelig zijn voor politieke druk
Hier moet echt open kaart gespeeld worden
Een open eerlijk debat met feiten erbij over
het al dan niet veilig zijn van die kerncentrales
Doemdenken redt niemand
Integendeel
Maar eerlijkheid duurt het langst
En de burgerbevolking dient betrokken te worden in de besluitvorming
Het gaat om veel mensen
Het gaat om serieuze zaken
Er kunnen geen onnodige risico's genomen worden
Er kan ook hier weer niks in de doofpot verdwijnen
It is time to get honest, real and wise
Stel een integer mens aan als hoofd van het FANC
En sluit de kerncentrales als de veiligheid van het land
en de burgers erom vragen
Op dat punt mogen we echt geen idioten zijn
En moeten we onze verantwoordelijkheid nemen
Daesh dreigt met aanslagen
Het product van de C.I.A.begint wel uit de kluiten gewassen te worden
Is dialoog mogelijk?
Zijn er aanslagen tegen te houden vanuit een redelijke poging
Het besef te verspreiden dat het anders kan?
De eindbeslissing van alles wat er gebeurt op aarde ligt bij G-d
Wij zijn totaal machteloos tegenover Hem waaruit we voortkomen
Noemen we het een Macht, een Kracht, of de Oude Van Dagen
Maar laten we blijven vertrouwen
En hopen dat alles in deze disclosure
Deze openbaringen
In deze eindtijd
Snel proporties ten goede aanneemt
Collateral damage is soms een vast gegeven in de oorlog
Maar niemand mag in al deze zaken aan schuldig verzuim doen
Laten we verantwoordelijk en integer blijven
Integrity as well as danger
Are my middle names
Have no fear
Be 100% good honest and real
And make this world a better place
For humanity
Even if it sounds cliché.
Geloof in het goede
In the end goodness and virtue always prevails
Meditate and keep the faith.

Kristo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten