Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

dinsdag 10 mei 2016

Liefde Vreugde Bevrijding

Laten we positief blijven. Ondanks alle schijnbare miserie. Het leven is prachtig. Sommigen doorstaan nu wat kruisigingen die ik al achter de rug heb. Al dan niet in letterlijke of figuurlijke zin. http://www.theosofie.net/onlineliteratuur/techr/geschiedenis/kruis.html Ik heb dit al enige tijd achter de rug. De Madonna ook dacht ik zo. Barbara, de heilige zuster van de Pleiaden voorspelde dat er ratten zelfmoord gingen plegen. Mohammed zag het aankomen. Ik ging ermee akkoord omdat het niet tegen te houden was. Boodschappers zijn geen concurrenten van elkaar. Bepaalde dingen gebeuren altijd om een reden. Wie op het einde van zijn leven aan Krsna denkt bereikt dat bewustzijn en gaat erin op. Wie voortdurend op G-d mediteert wordt van alle karmische reacties van vroegere daden bevrijd, alsook van hartstocht en materiële onzuiverheden. Ik merk dit heel goed.

De zwaan werd een heroïnehoer genoemd door haar vroegere buurvrouw. Toch niet omdat er calciumspuiten lagen die ik kreeg nadat ik bezweken was aan een medicijn dat me werd toegediend tegen mijn zogenaamde gekte die geen gekte is? Hoe de dingen toch een eigen leven gingen leiden.


David is de leider die alles in goede banen leidt. Hij gaf aan dat het tijd is voor een feestje. Een feest van geluk, bevrijding en liefde, om het met de woorden van paBear te zeggen. Wat er nu werkelijk allemaal gebeurd is kan ik niet met zekerheid zeggen omdat ik niks hoor, alleen maar dingen zie verschijnen op facebook waar een stuk artificial intelligence tussenzit. Wel merk ik dat Sint-Jeroen ook door zijn beproevingen ging omstreeks deze periode. Het dierenrijk zijn we te boven gekomen. Ik mag dan wel de vechtlust van een Leeuw hebben, ik ben geen dier natuurlijk.

Vitamine B12 gaf een flinke boost want ik blijf vegetariër. Bankkaart en paspoort, ik leef nog steeds zonder en loop achter de tijd aan om het op orde te krijgen. Dat plots de website van de stad veranderd is om dit rond te krijgen verbaast me niet. Het haalt me uit de comfortzone en blijft me uitdagen want het mag niet te gemakkelijk gaan.

Ik had een flinke botsing van meningen met earthly mother. Maar zo gaat dat nu eenmaal soms. Verder lees ik nog met regelmaat teksten uit de Koran en de Bhagavad Gita wanneer ik even wat raad nodig heb. Ik heb ook een klein zakbijbeltje waar ik vooral de Psalmen en de Openbarigen uit onthoudt.

Dus boodschappers zijn dus in hart en ziel vrienden, collega's, verwanten. Concurrentie is er niet. Ze zien dingen gebeuren die moesten gebeuren en houden vaak hun hart vast opdat alles goed mag komen. Sommigen zijn gelukkig zo onsterfelijk dat ze het altijd wel redden, zelfs in grootste nood. Ik heb mijn eigen dood al zo vaak overleefd, als bij wonder. Ik treur niet, ik geniet van het leven. Roberto zei ook al dat het elfde gebod volgens hem is : Gij Zult Genieten.

Dat doen we dan maar. In Vrijheid en Blijheid. Na regen kwam dan toch zonneschijn, maar ik ben blij als het regent .... en ook als de Zon schijnt. De komende tijd weer terug verplichtingen des levens waar ik niet vantussen uit kan. En buiten deze schrijfsels hoop dan ooit eens een dag uit de oorlog te geraken, zodat ik nog eens een lied kan schrijven. Want het begint wel op mijn systeem te werken dat ik daar niet toe kom. Anyway, WE go all the way .... Smile :-) And trust G-d. David takes the lead :-)


De ziellozen laten we achter ons. Of ze terug een ziel krijgen beslist G-d. En die regelt meer dan me lief is. Ik maak me geen zorgen meer, it's a waste of time.

K.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten