Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

woensdag 4 november 2015

It's never forbidden to read.

Mijn voorlopige Bibliografie
Proza
• 2007, ‘Van Kurt tot Boeddha’ (onder pseudoniem Peter Bracke) ISBN 9789081176415
• 2008, ‘De brieven van Epsilon’ (samen met Manu Bruynseraede) ISBN 9789081176422
Poëzie
• 2008, ‘Catharsis, gedichten als reiniging van de ziel‘ ISBN 9789081176439, (ingeleid door Manu Bruynseraede en Vitalski)


Na deze schrijfsel ontstonden nog Street Soul met Charles Jarvis, en het Torenlied LP, met Peter Holvoet-Hanssen. Daarna blog ik enkel nog omdat ik teveel tegenwerking ondervond om deftig te kunnen werken sinds ik amper toegang had tot mijn bescheiden financiën en daarnaast zelfopoffering belangrijker vond. Als je echter amper toegang krijgt tot je beperkte financiële middelen om vrouwen te helpen, in dit geval vooral Mary, zorgt dat voor de nodige frustraties en conflicten die begrijpelijk zijn.

Vatileaks, anders bekeken.

En ja Helena Blavatsky heeft wijze dingen geschreven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten