Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

dinsdag 28 juli 2015

Terzake: Duizenden Mexicanen spoorloos verdwenen (Dutch / Geef Niet Op / Vecht Terug)

28/07/2015 • 20:51

In de oorlog tussen de drugkartels en de Mexicaanse overheid zijn de burgers de grootste slachtoffers. Er is de constante dreiging van geweld, maar ook het dramatisch gestegen aantal ontvoeringen. Families van slachtoffers leven in totale onzekerheid.

Niet opgeven, ik hoop dat de goede sjamanen in Mexico wat kunnen doen en rechtvaardig handelen en behandeld worden. Hoogstens wat Marihuana om medische redenen zie ik voor mezelf door de vingers, verder ben ik 100 tegen drugs geworden. Dat klinkt volgens sommigen heel gek gezien mijn verleden, maar dan ben ik maar saai; ik kan daarmee leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten