Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog

Know Thyself - Welcome @ Kristo's blog
David - I adore the community of saints / Gelukpa's

maandag 22 juni 2015

Prins Laurent: "Mijn familie heeft me jarenlang gesaboteerd" (Dutch / Forgiveness)

n een interview met La Libre Belgique haalt prins Laurent hard uit naar zijn familie. Volgens de prins zouden zij zijn werk "altijd gesaboteerd hebben".
La Libre Belgique brengt vandaag financieel verslag uit van de bedrijven van Prins Laurent. Zowel Cerbux Invest als REC Arlon 67 zouden zwaar verlies maken. Samen staan de instellingen voor maar liefst 2,6 miljoen euro in het rood. In een interview over de oorzaken voor de financiële moeilijkheden van beide bedrijven, haalt Laurent fel uit naar zijn familie. Vooral zijn vader - voormalig koning Albert - moet het ontgelden. Volgens de prins zou die, samen met zijn entourage, "jarenlang zijn projecten gesaboteerd hebben".

SHARE

'Het is lastig werken wanneer men je voorturend stokken in de wielen probeert te steken'

PRINS LAURENT
"Voortdurend viel men mij in het verleden lastig met de vraag om eigen projecten op te starten. Wanneer ik dan ook echt iets onderneem, steekt men mij stokken in de wielen. Het is erg lastig werken wanneer men je weigert te betalen of je voortdurend probeert te hinderen in datgene dat je wil doen."

Volgens de prins heeft de situatie zich inmiddels wel min of meer genormaliseerd. "De politiek is mijn vader intussen gepasseerd en ik schat het huidige politieke klimaat ook iets redelijker in", zegt hij. "Als men mij met rust laat, zie ik de toekomst voor mijn bedrijven dan ook rooskleurig in." De prins benadrukt daarbij dat hij - in tegenstelling tot wat beweerd wordt - "geen geldwolf is, en ook niet gevoelig is voor eventuele omkoping".

Bron : http://www.demorgen.be/economie/prins-laurent-mijn-familie-heeft-me-jarenlang-gesaboteerd-a2280953/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten